Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici www.torta.rs prihvatate Uslove kupovine koji s navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koje primenjujemo. www.torta.rs zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.

Kada posetite www.torta.rs ili nam pošaljete email poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Naša komunikacija prema Vama će biti putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na ovom sajtu.

„OAZA JUNIOR“ d.o.o. Ivanjica se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo osnovne podatke o kupcima/korisnicima neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice www.torta.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Sadržaj prikazan na ovom sajtu je „OAZA JUNIOR“ d.o.o. Ivanjica i ne može se koristiti bez prethodne saglasnosti „OAZA JUNIOR“ d.o.o. Ivanjica.

Ukoliko koristite www.torta.rs odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinki koje ste dobili prilikom registracije na sajtu. Maloletnici mogu koristiti www.torta.rs uz nadzor roditelja ili staratelja. „OAZA JUNIOR“ d.o.o. Ivanjica zadržava pravo da odbije pružanje usluga, ukine nalog ili otkaže porudžbinu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi kupovine.

Online prodavnica www.torta.rs radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema, sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.

„OAZA JUNIOR“ d.o.o. Ivanjica zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci www.torta.rs nemaju pravo da jednostrano menjaju Uslove kupovine.

 www.torta.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.

Proces poručivanja proizvoda

Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice potrebno je da ispratite sledeće korake:

  1. Prijava i registracija
  2. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
  3. Pregled Korpe
  4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
  5. Način dostave
  6. Izbor načina plaćanja
  7. Saglasnost sa uslovima kupovine
  8. Saglasnost za primanje obaveštenja
  9. Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice
  10. Otkazivanje porudžbenice

1. Registracija i profil kupca

Radi jednostavnijeg procesa ponovnog poručivanja kupac može napraviti profil (nalog) na sajtu u okviru stranice „Prijava i registracija“.

Podaci koji su obavezni prilikom pravljenja naloga su:

  • broj telefona
  • lozinka

Podatke koje korisnik može da unese nakon pravljenja profila su:

  • ime i prezime
  • email
  • snimljene adrese za dostavu
  • kanali za obaveštenja

U okviru svog naloga kupac ima pregled napravljenih porudžbina sa svim detaljima koje one podrazumevaju.

Prilikom pravljenja nove porudžbine, kupac može iskoristiti prethodno napravljen nalog i automatski popuniti sve dostupne podatke.

U okviru svog naloga kupac ima pregled detalja loyalty kartice (bonus kartice) i to broj kartice i trenutnog bonusa - prikazanog u vidu procentualnog popusta koji može koristiti prilikom narudžbina. 

2. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite

Kupac bira artikle i dodaje u korpu. U zavisnosti od kategorije kojoj pripada proizvod, kupac bira drugačije opcije prilkikom dodavanja proizvoda u korpu.

  1. Kolači - kupac bira jedno od prikazanih pakovanja kolača, ili dodaje unapred izabrano pakovanje
  2. Klasične torte - kupac bira jednu od ponuđenih veličina (mala, srednja, velika, okrugla) ili dodaje unapred izabrano
  3. Dečijte torte, Svadbene torte, Svečane torte - kupac može uneti drugačije vrednosti za:
    1. broj spratova
    2. težinu torte
    3. ukuse po spratovima
    4. dodatnu napomenu (u vezi sa bojom, svećicama, naptisima)

3. Korpa

Dok je na stranici „korpa“ kupac:

  • vidi listu proizvoda koji su prethodno dodati u korpu
  • može ukloniti ili izmeniti količinu proizvoda
  • videti ukupan iznos korpe
  • primeniti kod za popust i videti iznos sa popustom

4. Unos podataka o naručiocu

  • Ime i prezime
  • Broj telefona
  • Email

5. Način dostave

Kupac može izabrati jednu od dve ponuđene opcije, prilikom čega unosi dodatne podatke :

  1. Dostava na adresu
    1. Datum i okvirno vreme isporuke
    2. Adresu za dostavu (ulica, broj, grad)
    3. Napomenu za dostavu
  2. Preuzimanje u radnji
    1. Datumi vreme preuzimanja
    2. Radnju u kojoj preuzima robu
    3. Napomenu za preuzimanje

Dostavu robe vršimo sopstvenim vozilima na teritoriji Beograda, Ivanjice, Kraljeva i Vrnjačke Banje. 

Dostava je organizovana po zonama prikazanim na mapi i navedenim pravilima za svaku zonu.

6. Izbor načina plaćanja

Dostupni načini plaćanja su:

  1. Pouzećem - kupac plaća prilikom dostave/preuzimanja robe. Klikom na dugme završi porudžbinu kupcu će biti prosleđen email za detaljima i kodom za praćenje porudžbine
  2. Online plaćanje - kupac će biti preusmeren na stranicu banke gde se obavlja plaćanje, nakon čega se prikazuje ekran
    1. sa potvrdom porudžbine ukoliko je plaćanje uspešno
    2. sa opcijom za promenu načina plaćanja ili ponovni pokušaj online plaćanja u slučaju da je prethodno plaćanje izvršeno neuspešno

7. Saglasnost sa uslovima kupovine

8. Saglasnost za primanje obaveštenja

9. Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice

Kupac dobija email ili SMS sa potvrdom porudžbine i svim detaljima koje ona podrazumeva. Kupac dobija i link ka stranici gde može pratiti status porudžbine ili otkazati porudžbinu, i kontakt podatke podrške u slučaju da ima bilo kakve nedomice ili pitanja.

10. Otkazivanje porudžbine

Otkazivanje porudžbine kupac može odraditi u okviru sajta, emailom ili telefonskim putem, u periodu 4h nakon pravljenja porudžbine ili najkasnije

  • 24h pre isporuke ukoliko su u pitanju kolači ili klasicne torte
  • 48h pre isporuke ukoliko su u pitanju klasične torte
  • 120h pre isporuke ukoliko su u pitanju dečije i svečane torte
  • 360h pre isporuke ukoliko su u pitanju svadbene torte

Preuzmite Obrazac o otkazivanju porudžbine


Saobraznost robe i nedostaci

Prilikom prijema robe pregledajte robu i proverite njenu saobraznost sa naručenom, i  istaknite postojanje nedostataka koji se mogu uočiti pregledom.

Za skrivene nedostatke koji su postojali u momentu prelaska rizika na kupca, prodavac odgovara u roku od trajanja proizvoda naznačenog na pakovanju.

Momenat prelaska rizika sa prodavca na kupca je momenat predaje robe kupcu ili licu koje je kupac ovlastio za prijem robe u njegovo ime.

U slučaju postojanja nedostataka za koje prodavac odgovara, na prava kupca i postupak ostvarivanja prava primenjuju se odredbe Zakona o zaštiti potrošača, osim ako je u skladu sa ovim zakonom ugovoreno drugačije.


Reklamacije

Pored reklamacije radi ostvarenja prava po osnovu saobraznosti, možete izjaviti reklamaciju i u:  

  • slučaju vidljivih oštećenja ili greške u isporuci vrste proizvoda, pogrešno obračunate cene i sl. - odmah po prijemu proizvoda;
  • u ostalim slučajevima u roku trajanja proizvoda naznačenom na pakovanju/ambalaži.

Reklamaciju možete izjaviti:

  • pisanim putem,
  • elektronskim putem

uz dostavu dokaza o kupovini proizvoda - robe koju reklamirate.

Elektronskim putem ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Odgovor na reklamaciju ćete dobiti elektronskim putem odmah, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije.

Rok za rešavanje po preklamaciji ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Ukoliko niste u mogućnosti da nam dostavite ambalažu robe, to ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

Preuzmite Obrazac za reklamaciju robe