Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici www.torta.rs prihvatate Uslove kupovine koji s navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koje primenjujemo. 

www.torta.rs zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.

Kada posetite www.torta.rs ili nam pošaljete email poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Naša komunikacija prema Vama će biti putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na ovom sajtu.

„OAZA JUNIOR“ d.o.o. Ivanjica se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo osnovne podatke o kupcima/korisnicima neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice www.torta.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Sadržaj prikazan na ovim sajtu je „OAZA JUNIOR“ d.o.o. Ivanjica i ne može se koristiti bez prethodne saglasnosti „OAZA JUNIOR“ d.o.o. Ivanjica.

Ukoliko koristite www.torta.rs odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinki koje ste dobili prilikom registracije na sajtu. Maloletnici mogu koristiti www.torta.rs uz nadzor roditelja ili staratelja. „OAZA JUNIOR“ d.o.o. Ivanjica zadržava pravo da odbije pružanje usluga, ukine nalog ili otkaže porudžbinu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi kupovine.

Online prodavnica www.torta.rs radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema, sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.

„OAZA JUNIOR“ d.o.o. Ivanjica zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci www.torta.rs nemaju pravo da jednostrano menjaju Uslove kupovine.

www.torta.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.

Proces poručivanja proizvoda

Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice potrebno je da ispratite sledeće korake:

  1. Prijava i registracija
  2. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
  3. Pregled Korpe
  4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
  5. Način dostave
  6. Cena
  7. Izbor načina plaćanja
  8. Prihvatanje opštih uslova kupovine i zaključivanje Ugovora
  9. Jednostrani raskid Ugovora
  10. Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice
  11. Otkazivanje porudžbenice

1. Registracija i profil kupca

Radi jednostavnijeg procesa ponovnog poručivanja kupac može napraviti profil (nalog) na sajtu u okviru stranice „Prijava i registracija“.

Podaci koji su obavezni prilikom pravljenja naloga su:

  • broj telefona
  • lozinka

Podatke koje korisnik može da unese nakon pravljenja profila su:

  • ime i prezime
  • email
  • snimljene adrese za dostavu
  • kanali za obaveštenja

U okviru svog naloga kupac ima pregled napravljenih porudžbina sa svim detaljima koje one podrazumevaju.

Prilikom pravljenja nove porudžbine, kupac može iskoristiti prethodno napravljen nalog i automatski popuniti sve dostupne podatke.

U okviru svog naloga kupac ima pregled detalja loyalty kartice (bonus kartice):

  • trenutnog bonusa - prikazanog u vidu procentualnog popusta koji može ostvariti prilikom narudžbina
  • broj kartice

2. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite

Kupac bira artikle i dodaje u korpu:

  • Ukoliko je u pitanju proizvod iz kategorije „Kolači“ kupac bira jedno od prikazanih pakovanja kolača, ili dodaje unapred izabrano
  • Ukoliko je u pitanju proizvod iz kategorije „Klasične torte“ kupac bira jednu od ponuđenih veličina (mala, srednja, velika, okrugla) ili dodaje unapred izabrano
  • Ukoliko su u pitanju proizvodi iz kategorija „Dečije torte“, „Svadbene torte“ ili „Svečane torte“ kupac prilikom dodavanja proizvoda u korpu može izabrati drugačije parametre torte u odnosu na prikazanu i to:
    • Broj spratova
    • Težinu torte
    • Ukuse po spratovima
    • Dodatne napomene (u vezi sa bojom, svećicama, natpisima itd)

3. Korpa

Dok je na stranici „korpa“ kupac:

  • vidi listu proizvoda koji su prethodno dodati u korpu
  • može ukloniti proizvode ili izmeniti količinu proizvoda
  • videti ukupan iznos korpe
  • primeniti kod za popust i videti iznos sa popustom

4. Unos podataka o naručiocu

  • Ime i prezime
  • Broj telefona
  • Email

5. Način dostave

Kupac može izabrati jednu od dve ponuđene opcije, prilikom čega unosi dodatne podatke :

  1. Dostava na adresu
    1. Datum i okvirno vreme isporuke
    2. Adresu za dostavu (ulica, broj, grad)
    3. Napomenu za dostavu
  2. Preuzimanje u radnji
    1. Datumi vreme preuzimanja
    2. Radnju u kojoj preuzima robu
    3. Napomenu za preuzimanje

Dostavu robe vršimo sopstvenim vozilima na teritoriji Beograda, Ivanjice, Kraljeva i Vrnjačke Banje. 

Dostava je organizovana po zonama prikazanim na mapi i navedenim pravilima za svaku zonu.

6. Cena

Sve cene proizvoda koje su prikazane na sajtu su u dinarskoj valuti (RSD) sa uračunatim PDV-om.

Proizvodi se naplaćuju po cenama koje važe na dan naručivanja i objavljenim na internet stranicama. Cene, uslovi plaćanja i akcijske ponude važe isključivo u trenutku plaćanja i mogu se promeniti bez prethodne najave. Prodavac će nastojati da cene navedene u narudžbini budu tačne, međutim može doći do greške.

U slučaju da se cena proizvoda promeni za vreme obrade narudžbine, ili cena na internet stranicama iz bilo kojeg drugog razloga ne bude odgovarala stvarnoj ceni proizvoda ili usluge, prodavac će omogućiti Kupcu da odustane od kupovine odnosno da potvrdi novu promenjenu cenu.

Cene proizvoda su jasno istaknute na sajtu Prodavca. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlačenja iz ponude bilo kog artikla u svakom trenutku.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije/Vaša banka izdavalac, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu i one koju možete videti na vašem bankovnom izvodu.

7. Izbor načina plaćanja

Načini plaćanja su:

  • Pouzećem - kupcu se prikazuje ekran sa potvrdom poružbine nakon klika na dugme “Završi porudžbinu” sa detaljima za praćenje porudžbine
  • Online plaćanje - kupac će biti preusmeren na stranicu banke gde će izvršiti unos podataka za plaćanje. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Online plaćanje, moguće je isključivo karticama VISA, EC/MC, Maestro i Dinacard.

8. Prihvatanje opštih uslova kupovine i zaključivanje Ugovora.

Ugovor-dvostrani ugovorni odnos između Kupca i kompanije “Oaza junior”d.o.o. Ivanjica i u skladu s ovim Opštim uslovima kupovine i odredbama koje Kupac ovde izričito prihvata i saglasan je s njima.

Ugovor podrazumeva i ugovor ponuđen u elektronskom obliku koji Kupac i pravna lica zaključuju, šalju, primaju, raskidaju, otkazuju, kojem pristupaju i koji prikazuju elektronskim putem uz korišćenje elektronskih sredstava komunikacije. 

Momentom prihvatanja Opštih uslova kupovine, smatra se da je Ugovor zaključen.

9. Jednostrani raskid Ugovora

Kupovina se obavlja preko prodajne internet stranice www.torta.rs prodavca ili telefonskim putem, i u skladu sa Zakonom, smatra se prodajom na daljinu.

Medjutim zbog toga što se radi o specifičnoj vrsti robe, odnosno o robi koja je podložna pogoršanju kvaliteta i ima kratak rok trajanja, u skladu sa čl.37. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo da odustane od ugovora, odnosno nema pravo na jednostrani raskid ugovora.

10. Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice

Kupac dobija email ili SMS sa potvrdom porudžbine i svim detaljima koje ona podrazumeva. Kupac dobija i link ka stranici gde može pratiti status porudžbine ili otkazati porudžbinu, i kontakt podatke podrške u slučaju da ima bilo kakve nedomice ili pitanja.

11. Otkazivanje porudžbine

Otkazivanje porudžbine kupac može odraditi u okviru sajta, emailom ili telefonskim putem, u periodu 4h nakon pravljenja porudžbine ili najkasnije

  • 24h pre isporuke ukoliko su u pitanju kolači ili klasične torte
  • 48h pre isporuke ukoliko su u pitanju klasične torte
  • 120h pre isporuke ukoliko su u pitanju dečije i svečane torte
  • 360h pre isporuke ukoliko su u pitanju svadbene torte

Preuzmite Obrazac o otkazivanju porudžbine

Saobraznost robe i nedostaci

Prilikom prijema robe pregledajte robu i proverite njenu saobraznost sa naručenom, i  istaknite postojanje nedostataka koji se mogu uočiti pregledom.

Za skrivene nedostatke koji su postojali u momentu prelaska rizika na kupca, prodavac odgovara u roku od trajanja proizvoda naznačenog na pakovanju.

Momenat prelaska rizika sa prodavca na kupca je momenat predaje robe kupcu ili licu koje je kupac ovlastio za prijem robe u njegovo ime.

U slučaju postojanja nedostataka za koje prodavac odgovara, na prava kupca i postupak ostvarivanja prava primenjuju se odredbe Zakona o zaštiti potrošača, osim ako je u skladu sa ovim zakonom ugovoreno drugačije.

Reklamacije


Pored reklamacije radi ostvarenja prava po osnovu saobraznosti, možete izjaviti reklamaciju i u:  

  • slučaju vidljivih oštećenja ili greške u isporuci vrste proizvoda, pogrešno obračunate cene i sl. - odmah po prijemu proizvoda;
  • u ostalim slučajevima u roku trajanja proizvoda naznačenom na pakovanju/ambalaži.

Reklamaciju možete izjaviti:

  • pisanim putem,
  • elektronskim putem

uz dostavu dokaza o kupovini proizvoda - robe koju reklamirate.


Elektronskim putem ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Odgovor na reklamaciju ćete dobiti elektronskim putem odmah, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije.

Rok za rešavanje po preklamaciji ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Ukoliko niste u mogućnosti da nam dostavite ambalažu robe, to ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

Preuzmite Obrazac za reklamaciju robe

 

Povraćaj naplaćenih sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Oaza Junior doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i Dinacard metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice